torsdag 17. februar 2011

Jåla, jåla rattata

rulla nerover Storgata!

Denne gangen er det ikke frø, røtter eller hagebøker fra Amazon. com som har tilflydd mitt hjem via netthandel. Neida. Og jeg er absolutt ingen interiørblogger :-0 Men her skal man avsløres grundig....

Falt nemlig pladask for dette her på en netthandel, som jeg bare MÅ dele med dere :

Wow! Et gedigent smykkeskrin av glass i fem etasjer! Har ønsket meg et etasjeskrin i årevis. Da dette mirakelet åpenbarte seg der jeg surfet rundt litt sløvt, var jeg helt solgt.

En glitrende, og helt overraskende presang til meg selv! Fra Lisbeth Dahl design i Danmark. (Heldigvis godt rabattert). Hvor gal er det mulig å bli? Barndommens sans for magi og glitrende greier henger visst ved....


Noen som har hørt om skap-prinsesser?

6 kommentarer:

  1. Prinsessen har kommet fram! Bare elsker glitter og stas, pomp og prakt selv. Har bare en lei tendens til å plukke det av igjen før jeg går ut døra!

    SvarSlett
  2. Håhå!
    Det var helt rått!
    Har lenge drømt om et sånn fiint etasjeskrin. Valgte en litt mer nøktern linje jeg da og ryddet kratig opp i smykkene og kjøpte en toetasjes minikommode i pleksiglass på Åhlens...

    SvarSlett
  3. Hi-hi-hi! Ante meg at det var flere der ute.

    SvarSlett
  4. Staselig flott! Et sånt vil jeg også ha!

    SvarSlett
  5. På smykkeskrinet skal storfolk kjennes! :)

    SvarSlett
  6. fantastisk nydelig, kan jeg spørre deg hvor du har bestilt det?

    SvarSlett