tirsdag 27. januar 2009

IK! Utfordringer!

Her er en stakkar bortreist et par dager og tusler rolig inn i bloggverden. Og her ligger hele tre utfordringer! Nytter ikke å være lenge borte for å henge med i svingene her, nei ;-)

Morsomme utfordringer er det også, skjønner jeg, etter å ha lest meg litt opp på bloggene. Tankevekkende å søke etter gamle bilder....

Ved å søke etter 6. bilde i den 6. mappa, kom jeg fram til to ulike mapper, etter hvordan det sorteres. Men begge er fra sommeren 2006, og temmelig hagerelatrete. (Pussig!). Det ene er til og med fra før jeg ble hagegal, selv om ikke mye tyder på det. Det første kommer fra mappa "17. mai + juni -06":


Bilde nr. 2 finnes i mappa "Blomster & dyr 24.07.06. Det er også uhyre sommerlig (sukk). Bildet er tatt på terrassen:


Så! Da skal jeg utfordre noen nye (om noen av dere skulle ha fått den før - ikke ta det så tungt, undertegnende er ikke helt oppdatert):

Mitt lille rom
Bønnas hage
Linecas have
Ninas lille gale verden
Metes hverdagstanker
Livet på småbruket

1 kommentar:

  1. flotte bilder begge to!
    Artig denne utfordingen, morsomt å få sånne glimt fra bildedypet :)

    SvarSlett